skip to main | skip to sidebar

gema and joram

zondag, juni 13, 2010

Zo, ik blijf pleisteren en ze blijven schroeven.
Pues eso, yo sigo escayolando y ellos siguen atornillando.




Plafond
Techo


Holle ruimte boven plafond met loopbrug.
Espacio entre el techo y el tejado con pasarela.
Geen opmerkingen:
Nieuwere posts Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)

Blogarchief

  • ►  2014 (1)
    • ►  maart (1)
  • ►  2013 (4)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (1)
    • ►  maart (1)
    • ►  februari (1)
  • ►  2012 (9)
    • ►  oktober (1)
    • ►  maart (8)
  • ►  2011 (17)
    • ►  juni (1)
    • ►  mei (4)
    • ►  april (2)
    • ►  maart (1)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (8)
  • ▼  2010 (36)
    • ►  december (1)
    • ►  november (3)
    • ►  september (3)
    • ►  augustus (2)
    • ►  juli (6)
    • ▼  juni (1)
      • Zo, ik blijf pleisteren en ze blijven schroeven.Pu...
    • ►  mei (9)
    • ►  april (2)
    • ►  maart (1)
    • ►  februari (8)
  • ►  2009 (46)
    • ►  december (5)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (4)
    • ►  september (7)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (2)
    • ►  mei (8)
    • ►  april (6)
    • ►  maart (3)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (2)
  • ►  2008 (28)
    • ►  december (1)
    • ►  oktober (2)
    • ►  september (5)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (1)
    • ►  mei (4)
    • ►  april (13)
  • ►  2007 (18)
    • ►  december (5)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (2)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (3)
    • ►  maart (1)
    • ►  februari (2)

Links

  • Wim en An blog
  • Ons bouwavontuur: Wim en An
  • Google News

Bijdragers

  • escapula
  • joram